Zaruky (bylo: Re: [ KOMERCIA ] \ CANON PowerShot A520 na predaj)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Leden 11 21:36:40 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 11.1.2006:

> Jo, trochu jsem to zjednodusil, kdyz si neco jen tak koupim, donesu
> do firmy a necham proplatit uctenku tak se na to asi opravdu tezko
> bude navlekat obchodni zakonik.

Pockej, Alesi, je snad nejaka jina moznost, jak to chces do firmy
dostat? Dovedu si totiz ztezi predstavit, ze ABC s.r.o. si dojde neco
koupit :-) Vzdycky je tam nejaky clovek, at uz zamestnanec nebo ne.

V pripade, ze je vydan zjednoduseny danovy doklad, neni tam zadna
paka. V pripade, ze je vydan danovy doklad, musi na nem byt uvedeny
inicialy kupujiciho a pak zase neni paka, jak bys dostal napriklad do
odectu DPH pravnicke osoby takovy doklad, kde kupujicim je kdosi.

> "Karticka" zde symbolizuje onu smlouvu.

Karticka nesymbolizuje smlouvu, ona smlouva je radne uzavrena pred
vydanim karticky. Karticka je jen klicek od dveri a urychleni
vyhledani zakaznika v databazi :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem