Re: Ještě k tomu bootloaderu odolnému proti chy

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Leden 11 15:01:10 CET 2006

Jenze jaka je potom realna rychlost?
Neni potom lepsi 1200Bd v binarnim rezimu, ktere je vice odolne?
Michal

----- Original Message -----
From: "Pavel Kořenský" <pavel.korensky@dator3.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 11, 2006 2:28 PM
Subject: RE: Ještě k tomu bootloaderu odolnému proti chy

To je takové kódování, kde jsou vyřazené všechny znaky, které mají moc
jedniček nebo nul za sebou. Přenáší se jen čísla 0-9 a písmena A až F
pomocí znaků ve kterých se bity pokud možno střídají. Kódování a
dekódování se dělá tabulkou. Každý byte se kóduje jako dva znaky. Např.
0x5E se posílá jako "5" a "E".
Pro přenost toho .HEX souboru se mi to zdá ideální.
Rychlost mého přenosu je 19200 Bd, takže by se i ten .HEX mohl přenášet
docela rychle.

Zdraví PavelK