Podnikani na zivnostak.

L. Pikulík picom@volny.cz
Středa Leden 11 12:13:44 CET 2006

Platcem DPH jsem teprve od prosince a zatim jsem nemel zadny prijem :-(
tak jsem to neresil, aktualni to bude az pri vypoctu dani za rok 2006
pokud se do te doby nezmeni zase zakony.

Jinak jsem zamestnan a podnikani mam jako vedlejsak. Zalezi jaky mate zisk
a tim padem i naklady. Pokud mate naklady 10-20% tak nema smysl utracet
zbytecne
za veci ktere nepotrebuji jenom kvuli snizeni danoveho zakladu. Navic se
mohu dohodnout se zakaznikem, ze si material nakoupi sam a ja mu nauctuji
pouze praci a know-how