OT: Podnikani na zivnostak.

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Leden 11 10:03:39 CET 2006

Taky pripojim nazor, snad Vas moc nenastvu.

Predne si myslim, ze neni dobre byt zamestnan a zaroven oficialne
podnikat. Kdyz uz bych si myslel, ze podnikani k necemu bude tak dam
vypoved v praci a pojedu na vlastni triko. V opacnem pripade je lepsi
venovat prebytecnou energii hledani zamestnani kde se budu citit lepe
vyuzit a budu za to odpovidajicim zpusobem placen.

No a kdyz uz podnikam tak si titul podnikatele nezaslouzim, pokud
nevydelam dost na to abych mohl zaplatit ucetni firmu ktera mi doda
jimi preferovany software na porizovani dat, psani faktur apod.,
poradi v konkretnich otazkach spojenych s danemi co je v mem pripade
vyhodnejsi, jednou mesicne prijde ucetni a vsechno zpracuje a jednou
rocne za mne vyplni danove priznani. A to je vse, nic dalsiho se
neresi a ja si v klidu muzu motat svoje dratky nebo co a nemyslet na
veci kterym nehovim.

Co se tyka DPH tak snad neni o cem diskutovat, kdyz uz je na to ta
ucetni firma tak jednoznacne ano, nebo snad chcete platit DPH za kazdy
pocitac, sroubovak a krabici kancelarskeho papiru co si kdy koupite?

Ales Prochaska