Podnikani na zivnostak.

Tomas tomaw@volny.cz
Úterý Leden 10 22:21:36 CET 2006

Nebudu radit jak se co ma a co je lepsi .Ja to mam nasledovne :

ucetnictvi v excelu
nejsem platce DPH
veci se soukromym majetkem do firmy jsem nemusel resit ,vsechno co jsem si
do firmy poridil tak uz za podnikani
elektriku si radsi platim jako soukroma osoba - nevim jak ted ale drive mel
podnikatel nejaky zvlastni drazsi proud ,navic nemam provozovnu
auto mam ted soukrome tolik toho nenajezdim ,mobil v ucetnictvi mam
ucet mam ,internetove bankovnictvi je dobra vec

podnikam 10 let  s toho 5 let jako OSVC

Tomas Svoboda

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 10, 2006 10:06 PM
Subject: OT: Podnikani na zivnostak.

Dobry den,

rozhodl jsem se, ze si poridim zivnostak na "vyrobu a opravy el.
zarizeni". Bude to privydelek k zamestnani. Co k tomu potrenuji uz jsem
asi zjistil.
Zajimaji me spise veci z praxe:
- je vhodne mit ucetni program nebo staci "excel"?
- co vzit do uvahy, kdyz se mam rozhodnout zda budu platce DPH nebo ne?
- lze nejak dat do nakladu pouzivani PC, programatoru a treba meraku,
ktere uz mam?
- jak je to treba s elektrikou, pripojenim na internet kdyz to budu
delat doma - nemam provozovnu?
- jak je to s pouzivanim soukromeho auta a mobilu, jak to lze dat do
nakladu?
- ucet nutny neni, ale asi je vhodny, asi zalozim dalsi sporoziro, je
nejaky problem?

Vim, ze se ptam moc, ale tyto veci asi jinak jak praxe neukaze.
Diky i za male napovedy a doporuceni.

--

Martin Hanek