RE: Jak napsat pořádný bootloader pro PIC ? Netuší někdo, kde najít teorii nebo příklady ?

milan.krata@quick.cz milan.krata@quick.cz
Úterý Leden 10 14:42:21 CET 2006

Zdravim

No kdysi jsem si napsal bootloader pro 16f877 a celkem to slapalo. Posilal jsem si tam data pres rs485 s kontrolnimi soucty a obcas tam nejaky ten paket nedorazil dobre tak se to odeslalo znovu. Akorat jsem si musel napsat i ovladaci program pro posilani toho noveho FW.

Milan