Software k programátorům ELNEC ?

Jan Puobis, ELNEC jpuobis@elnec.sk
Úterý Leden 10 13:49:57 CET 2006

Hi,

este odpoviem separatne na tento list, ako doplnok k predchadzajucemu.

Na to, aby nas SW napisal "Erase operation OK" si musime byt isty, ze
obvod je naozaj vymazany.

Alternativou by bolo napisat "Erase command sent to chip" a do Helpu k
tejto procedure uviest "Do obvodu bol poslany touto procedurou Erase
command, ci je ale obvod skutocne vymazany si zistite procedurou Blank
check". Necham na posudenie, co je lepsie.

Osobne si myslim, ze ani "pod tlakom hw-news" nie je potrebne menit
spravanie sa SW (nie to este nazory), vysvetlenie logiky veci je verim
ze postacujuce.

Bohuzial s "Jozom" na adrese "svk421@zoznam.sk" som nekomunikoval,
keby ste uviedol adresu, z ktorej sta sa na nas obratil, nasiel by som
e-mail, kde som situaciu vysvetlil tak isto, ako do konverencie. Ak
ale tvrdite "nepochodil som, vraj je to sucast erase operacie", tak
lutujem, viac to vysvetlit neviem.

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis

ELNEC s.r.o.
The device programmers company
Addr: Jana Bottu 5, 08001 PRESOV, Slovakia
Tel.: +421-51-7731007
Fax:  +421-51-7732797
WWW pages: http://www.elnec.com

=================  Original message text  ===============