Jak napsat po??dn? bootloader pro PIC ? Netu?? n?kdo, kde naj?t teorii nebo p??klady ?

JD jirkonf@seznam.cz
Úterý Leden 10 12:52:43 CET 2006

    Takto se updatoval FW u me prastare palirny, prve ho to nahralo do
RAM v mechanice a pak jen poslalo prikaz na update. Kdyz pridate nejakou
kontrolu dat ulozenych v RAM updatovaneho zarizeni (CRC, prosty
soucet...) tak to asi bude to co potrebujete. Jeste odesilejte FW do
zarizeni po mensich castech (paketech) s vlastnim CRC (nebo jinym
overenim), at v pripade zarusene linky zarizeni hned pozna ze je paket
vadny a pozada o nove odvisilani. Kdyz pridate do FW (treba uplne na
konec) nejaku signaturu (staci par byte s nejakym retezcem) kterou si
bude zarizeni pri update hlidat (a pokud tam nebude tak update odmitne),
tak to bude i TROTLFEST - nestane se ze vam tam nejaky BFU nahraje uplne
neco jineho (FW pro jine zarizeni, atd). To uz ale zalezi co je to za
zarizeni, jestli je treba delat takoveto zabezpeceni...

JD