OT: cybershot write speed

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Leden 10 10:40:57 CET 2006

Ja mam problem, ktory tiez nie je na reklamaciu. Kupil som fotak
DSC-P93 pred rokom, zakladna karta bola 32MB a ako akcia bola k tomu
este 128MB (vyrobca SONY). Vo fotaku obe funguju, takze nie je co
reklamovat. V citacke ta 128MB "funguje" tak, ze adresar nacita, ale
kopirovanie trva nekonecne dlho - ked dam kopirovat 1 fotku (cca 2MB),
tak odhadovany cas je okolo hodiny. Cez fotak ide citat v pohode. Ta
32MB karta (od SONYho), aj 512MB MS-Pro od SanDisku, rovnako ako rozne
ine SD a CF idu v zmienejej citacke OK.

miro

--- Pavel Kadeèka <pavel.kadecka@gmail.com> wrote:

> No, uz je to rok a pul, koupil jsem v jednom vyprodeji SONY USB mys
> ze
> sabudovanou cteckou memory stick karet, jako novy to nekdy pred
> sesti-sedmi
> lety muselo stat nejakejch 5 tisic, ja jsem to poridil za cca 350.
> Dal jsem
> to tatovi, kterej si v ty dobe poridil digitalni fotak myslim DSC-V1
> nebo
> -W1, dostal k nemu dve karty, jednu 32MB, druhou 128MB, paradoxne ta
> mensi v
> ty mysi nesla. A to vubec - LEDka na mysi trvale blikala jakoby
> [...]

Yahoo! DSL – Something to write home about.
Just $16.99/mo. or less.
dsl.yahoo.com