OT: Instalace OS na PC Compaq

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Leden 10 10:01:29 CET 2006

Z popisu to nevyplynulo - zkousel jste tam hodit image partisny s uz
nainstalovanymi Wokny?

BTW - neni spatny instalacni CDcko? Treba poskrabany - a to i z druhy strany
CDcka (samotnymu se mi stalo, ze jsem si jednou odrel tu popisovaci vrstvu).

Jinak heslo v BIOSu se da nekdy vymazat odpojenim baterky (pripadne
zkratovanim kontaktu na baterku - na ty patici na boardu), nevim, ale jaka
by byla uspesnost u Compaqu.

A mel jsem jednou v rukach board od Compaq deskpro EP a heslo se myslim
vypinalo nejakym switchem.

P.K.