HP6(5)L Separacni kit

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Úterý Leden 10 09:43:54 CET 2006

Pokud neseženete, tak jeden kus bych měl. Je to od HP, kartonový udělátor jenž do tiskárny nalepí "gumičku". Nic se nerozebírá a tiskárna funguje v pohodě. Dříve jsem to opravoval rozebránim a vyčištěnim, pomohlo to na krátké období. S tou gumičkou tiskárny fungují přes 3 roky bez problému. Práce na 5 minut. Jsem z Prahy, ta k pokud neseženete, ozvěte se na EMAIL, se stejným předmětem jako je u tohoto příspěvku.

Radek