Televizní rozvody - poradte

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Úterý Leden 10 09:34:39 CET 2006

Od vysílače jsem asi 5km, přímá nezastíněná viditelnost. Pokud natáhnu kus drátu, 1m zvonkový, tak signál chytim.  Dávat zesilovač z důvodu nutného napájení se mi nechce. Idea je, přidat kartu na TV rozvod (ted tam jsou dvě televize) a při té příležitosti zrušit pokojovou anténu ze zesilovačem (zakoupeno narychlo v supermarketu za 400Kč, bylo to snadnější než tahat koaxiál a sekat).

Pokud bych se rozhodl pro ten zesilovač, mate nějaké doporučení na konkrétní typ. Jsem z Prahy, tak kamený obchod nebo e-shop.

Díky
Radek