OT [MECH] RE: Vreteno k CNC ploteruOT [MECH] RE: Vreteno k CNC ploteru

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Leden 10 08:55:31 CET 2006

Omlouvam se, nevsimnul jsem si, ze to ma byt metr velke, to bych mlcel
protoze ted nevim co poradit :-( Snad jedine zkusit koupit starsi
litinovy rysovaci stul (jeden jsem nedavno videl na
http://www.stroje.com), misto T-drazek do nej udelat sit der se
zavitem a nechat jej nove ohoblovat. Taky by sla pouzit rovnaci deska
nebo neco podobneho. Ale to je jen muj napad bez zaruky, v provozu
jsem takove reseni nevidel.

Ales Prochaska