Zacinam s WinAVR

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Úterý Leden 10 08:54:23 CET 2006

Pisu ve svem oblibenem editoru (PSpad), prekladam pomoci avr-gcc (z
instalace WinAVR) primo v editoru, soubor .cof nactu do AVRstudia a
ladim a ladim, nez najdu chybu, opravi a zase ladim... az do uplneho
vyladeni :-)

Pokud chcete, mohu Vam poslat svuj makefile (co nejvic zjednoduseny) pro
pouziti avr-gcc s vystupem pro AVRstudio.

Hynek Sladky