Zacinam s WinAVR

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Leden 10 08:07:17 CET 2006

Zdravim, konecne mi nezbylo, nez se zacit zaobirat subj. Stahnul jsem,
nainstaloval jsem, napsal nejaky test, prelozil, listing vypada rozumne...
vsechno OK
Zajima me, jaky pouzivate postup, abych nehledal slepe ulicky:
- jak to integrovat do AvrStudia, na ktere jsem zvykly ? Nejaky odkaz?
- jde vyprodukovat src, ktery pujde prelozit ATMEL assemblerem, nebo je to
kravina? Rad bych nejak vyuzil moduly v assembleru, asi ale neni problem
pouzivat assembler z WinAVR, ze
- Nejaka hezka stranka s priklady zdrojaku...

Vim, ze se tohle vsechno da najit, ale pokud ma nekdo sikovny odkaz nebo
zkusenost, budu rad. Nemam moc casu.

Dekuji