Atmel AVR ISP programátor

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Leden 8 19:08:18 CET 2006

On Sunday 08 of January 2006 18:31, Ondrej Pribula wrote:
> Zdravim,
>
> ja mam velmi dobre skusenosti s PonyProgom http://www.lancos.com/prog.html

Ja s nim mam naopak jen ty nejhorsi zkusenosti, jak uz zde bylo mnohokrat
doporuceno, i ja doporucuji nejaky programator s jednocipem (takovy kde se
casovani negeneruje softwarove v PC)
Protoze ackoliv se Vam muze zdat, ze to funguje dobre, podle murphyho zakona
problemy prijdou prave v dobe kdy mate nejmene casu je resit.
Vlastni zkusenost.
Jakub Ladman