Opet Mylar PhotoPack a elektrostaticka sluchatka

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Leden 9 20:01:35 CET 2006

Zasadni problem MylarPhotopacku je, ze neni k sehnani :(( Mam ho u DTP studia
objednany uz od te diskuse, nekolikrat jsem tam volal a mailoval, az jednou
jsem se konecne dovolal na cloveka, ktery evidentne vi v cem je problem.

Je v tom, ze vyrobce prodava Mylar v nejmensim mnozstvi tusim 100 kg, coz u
Mylaru staci asi tak na pokryti poloviny zemekoule :-)) Ja mam tedy u DTP
studia objednanych nekolik gramu. Kdyby trebe par lidi chtelo prihodit nejaka
kila, treba bychom to dali spolecne dohromady. Nepotrebujete treba nekdo
aktualne Mylarem pokryt svoje polnosti nebo alespon fotbalovy stadion?

:-)))

Jakub Serych