Odolnost MP vůči statické elektřině

MK info@mcu.cz
Pondělí Leden 9 18:58:15 CET 2006

> A ta odolnost x51 a avr proti statické elektřině(třeba svetr nebo pád na
> koberec)?

Vetsinou si tak sedim na kresle z umele kozenky v sustakach, na sobe svetr z
buchvi ceho (s ovci se to mozna vzdalene potkalo), pod nohama beznej
zatezak, obcas prerusenej linem, brouci se mi bezne povaluji po stole, ci
volne lozene kade-tade a zatim musim zaklepat, nic neodeslo .))))) (PIC,
AVR, ruzne x51, ARM, eZ80, CPLD, FPGA, etc)Posledni mi zdechl nejaky mosfet
CS provenience pred 20 lety - ale ten byl nachylny i na spatny pohled .)))))
Netrdim. ze to delam dobre, ale  pri kadodenni praci si clovek zafixuje
nejake ty postupy a pak uz je to brnkacka :)) A co se tyce GMka - zatim jsem
si krome zle sarze 16F877 nic vadneho neodnes.

S pozdravem
MK