RE: PIC18F2620, UART a problém

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Pondělí Leden 9 17:09:11 CET 2006

Zdravim,

Nektere PIC18 mely problem s vysokym kmitoctem hodin, u novych serii je to
vyresenom, ale jestli mate starsiho brouka a nebo jestli mate trebas vzorek,
tak by to mohlo byt timto zpusobeno. Dochazelo k problémům s casovanim na HW
procesoru, ztracely se hodnoty tusim ve W registru, když kmitocet MCU
presahl 4MHz.

Jestli je to však tento typ, to nevim, musite se prohrabat Errata dokumenty,
pripadne tohle resil J.Bezstarosti, urcite bude vedet vic.

Jen nevim, zda sem jeste chodi...

S pozdravem,
                Marek Pavlu