Televizní rozvody - poradte

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Pondělí Leden 9 15:36:57 CET 2006

Díky za upozornění,
 já měl podobnou zkušenost u konektoru z GME (možná je to ten AS02). Když jsem se na to podíval pozorněji, tak šroubek držel v 1mm měkké umělé hmoty, nakonec jsem to vyřešil ohnutím středního vodiče tak aby pružil a narváním do středového koliku.

Asi pujdu cestou více rozbočovačů, jeví se mi jednodušší a útlum bude asi stejný jako bych použil variantu s jednim rozbočovačem.

Radek