[AUTO] Thermoback

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Pondělí Leden 9 14:03:48 CET 2006

Zdravim,

No ten fazovy posuv o 180st, to je sila:-).

Jedine doporuceni pro autora:

chtelo by to radny kurz statisticke fyziky a termodynamiky, ptakovinky by
byly vytluceny z makovice jedna dve:-)

Netvrdim však, ze by to nemohlo na starším motoru pomoci, preci jen jsou
nektere, autorem zminene, otestoane typy konstukcne zastarale.

Jinak je mi znamo, ze se povedlo zvysit ucinnost parniho stroje zpetnym
zavedenim výstupních par.

Tusim ze na to prisli na VUT nebo MU v Brne, ale to byl seriozni vyzkum :-).

S pozdravem,

                        Marek Pavlu

  _____