[AUTO] Thermoback

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Leden 9 13:59:25 CET 2006

na stranke ma odkaz na testy na VUT v Brne, z ktoreho uverejnil len prvu
stranu, potom potvrdenie o ciastocnom odpise prvej strany toho
materialu, ktora ale nie je nikde uverejnena a potom nejake vlastne
grafy. Potom rozprava o vyvojovych pracovnikoch z firmy wolksvagen, kde
som si 150% isty, ze nemaju nic spolocne s firnou Volkswagen ktora
vyraba auta. A tak :-)
To uz rovno mozeme nakupovat atomstop. Btw. kde sa podeli stranky tohoto
skveleho produktu?
b.