OT [MECH] Lodni sroub (bylo: Vreteno k CNC ploteru)

Prichy prichy@volny.cz
Pondělí Leden 9 13:01:13 CET 2006

Hmmm.....

Me osobne by stacila jednoducha pomucka na jakesi
3D naskenovani s prenosti treba 0,1mm, toto asi
bude pro me pouziti zbytecne.
Nicmene si pockam, jak dopadnete a prinejmensim si
velmi rad o tom neco dozvim vic.

Prichy
PS: jeste jsem nehledal poradne mozna nekde existuje
i nejake provedeni pro me (napada me napr. hrube scanovani
pomoci dotykoveho cidla napr. pomoci propojeni cidla se zemi
(model by musel byt z kovu) a zapis do souboru)
....neverim, ze to nejakeho amatera (meho typu) nenapadlo