gimp a CMYK

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pondělí Leden 9 12:15:41 CET 2006

Dnesni osvitovky maji SW uz tak, ze nezalezi na ulozeni RGB nebo CMYK.
SW provede upozorneni a konverzi.

Ale zalezi, pro jakou uroven prezentace to potrebujete. Nobl grafik si
nedovoli dat RGB, nebot ty osvitove SW nemaji tak kvalitni konverzi jako
specializovane SW.

Osobne v poslednich letech davam svitit z PDF formatu, snazim se mit vse
v CMYK, ale sem tam to nepohlidam a osvitkar mi pouze rekne, ze tam neco
v RGB bylo.

Pro jistotu se ale zeptejte na osvitce

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá, jednatel:
ing. Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz ,
WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v
Ostravě, oddíl C, vložka 7862