OT: [AUTO] Thermoback
Havran Jiri
Jiri.Havran@cez.cz
Pondělí Leden 9 11:31:07 CET 2006
Nejsem odbornik na thermiku :-) vzduchu, ale mam pocit, ze u spalovaciho
motoru jde vzdy o to dostat do valce co nejvetsi mnozstvi vzduchu
(kysliku). Tedy cim chladnejsi tim lepe, proto se u turba pouzivaji i
chladice stlaceneho vzduchu.
Ale treba jde skutecne o revolucni vynalez....
S pozdravem Raven
____________________________________________________________
Nejsem odbornik, princip bude zrejme v teto vete ktere nerozumim:
"Tento stav způsobuje Termobek přečerpáním odpadního tepla zpět do
spalovacího prostoru, kdy při nasátí čerstvého vzduchu
(u starších karburátorových motorů směsi s palivem) tepelná energie,
která je vyzařována do okolí při expanzi ve spalovacím prostoru je
fázově otočena o 180 stupňů a s určitým časovým zpožděním (které je
závislé na otáčkách motoru a přesně odpovídá otevření sacího ventilu) je
směrována do středu spalovacího prostoru,kdy prudce prohřeje nasátý
vzduch a palivo které je vstříknuto do tohoto horkého vzduchu se
okamžitě vypaří."
Proc se uvadi "nejmodernejsi automobilove motory", obrazek je s primym
vstrikovanim a na konci je tento seznam?
"Termobek vyráběn zatím pouze na vozidla typu :
* Škoda 100 -130 atd,všechny typy uvedené řady
* Favorit, jak vstřikování, tak karburátorové
* Žiguli
* Renault Fuego 2. 0 lOHC "
Další informace o konferenci Hw-list