OT: [AUTO] Thermoback
Míra Beneš
benes.m@stapro.cz
Pondělí Leden 9 11:06:33 CET 2006
Nejsem odbornik, princip bude zrejme v teto vete ktere nerozumim:
"Tento stav způsobuje Termobek přečerpáním odpadního tepla zpět do
spalovacího prostoru, kdy při nasátí čerstvého vzduchu
(u starších karburátorových motorů směsi s palivem) tepelná energie,
která je vyzařována do okolí při expanzi ve spalovacím prostoru je
fázově otočena o 180 stupňů a s určitým časovým zpožděním (které je
závislé na otáčkách motoru a přesně odpovídá otevření sacího ventilu) je
směrována do středu spalovacího prostoru,kdy prudce prohřeje nasátý
vzduch a palivo které je vstříknuto do tohoto horkého vzduchu se
okamžitě vypaří."
Proc se uvadi "nejmodernejsi automobilove motory", obrazek je s primym
vstrikovanim a na konci je tento seznam?
"Termobek vyráběn zatím pouze na vozidla typu :
* Škoda 100 -130 atd,všechny typy uvedené řady
* Favorit, jak vstřikování, tak karburátorové
* Žiguli
* Renault Fuego 2. 0 lOHC "
Tohle asi mluvi za vse:
"Byl kontaktován vývojový pracovník firmy Wolksvagen,který reagoval
typicky - řekl, že oni neustále vyvíjí a zkoumají na špičkovém vybavení
se špičkově vzdělanými pracovníky již roky (samozřejmě ještě na nic
nepřišli - pozn. autora) a není možné aby na něco takového přišel někdo
jiný než oni a protože oni nepřišli na žádnou takovou věc je tudíž
vyloučeno, aby něco takového existovalo a hotovo... dále řekl typickou
větu vývojových pracovníků:... nedovedu si představit, jak by to mohlo
fungovat, to musí být nějaká blbost... " konec citátu."
mira
Pavel Kadečka wrote:
> Co si o tom mysli pritomni odbornici?
>
> http://thermoback.netfirms.com/
>
> P.K.
Další informace o konferenci Hw-list