OT: [AUTO] Thermoback

Míra Beneš benes.m@stapro.cz
Pondělí Leden 9 11:06:33 CET 2006


Nejsem odbornik, princip bude zrejme v teto vete ktere nerozumim:

"Tento stav způsobuje Termobek přečerpáním odpadního tepla zpět do 
spalovacího prostoru, kdy při nasátí čerstvého vzduchu
(u starších karburátorových motorů směsi s palivem) tepelná energie, 
která je vyzařována do okolí při expanzi ve spalovacím prostoru je 
fázově otočena o 180 stupňů a s určitým časovým zpožděním (které je 
závislé na otáčkách motoru a přesně odpovídá otevření sacího ventilu) je 
směrována do středu spalovacího prostoru,kdy prudce prohřeje nasátý 
vzduch a palivo které je vstříknuto do tohoto horkého vzduchu se 
okamžitě vypaří."

Proc se uvadi "nejmodernejsi automobilove motory", obrazek je s primym 
vstrikovanim a na konci je tento seznam?

"Termobek vyráběn zatím pouze na vozidla typu :

     * Škoda 100 -130 atd,všechny typy uvedené řady
     * Favorit, jak vstřikování, tak karburátorové
     * Žiguli
     * Renault Fuego 2. 0 lOHC "



Tohle asi mluvi za vse:

"Byl kontaktován vývojový pracovník firmy Wolksvagen,který reagoval 
typicky - řekl, že oni neustále vyvíjí a zkoumají na špičkovém vybavení 
se špičkově vzdělanými pracovníky již roky (samozřejmě ještě na nic 
nepřišli - pozn. autora) a není možné aby na něco takového přišel někdo 
jiný než oni a protože oni nepřišli na žádnou takovou věc je tudíž 
vyloučeno, aby něco takového existovalo a hotovo... dále řekl typickou 
větu vývojových pracovníků:... nedovedu si představit, jak by to mohlo 
fungovat, to musí být nějaká blbost... " konec citátu."



mira





Pavel Kadečka wrote:
> Co si o tom mysli pritomni odbornici?
>  
> http://thermoback.netfirms.com/
>  
> P.K.



Další informace o konferenci Hw-list