LED - IFS

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Pondělí Leden 9 10:44:35 CET 2006

napisu-li
	bsf	LED
	bcf	LED
pak dostanu 4/f_osc delku pulsu, kde f_osc je frekvence oscilatoru (za
predpokladu, ze jsou zakazana preruseni nebo ze k zadnemu preruseni
behem vykonavani techto instrukci nedojde).

Co se tyce prijmu, tak je vhodne pouzit aspon nejakou HW podporu - napr.
vstup RB0/INT. Pokud zaregistruje tento vstup puls delsi nez 4/f_osc (u
16F62X jsem tento parametr nenasel, tak jsem se podival u 16F87X a
predpokladam, ze to bude stejne), pak se nastavi flag INTF...

Hynek Sladky