LED - IFS

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Leden 9 00:58:02 CET 2006

Toto je jedna vec. Druha vec je, ci to "prijimaci" PIC zachyti. Neviem
co povodny autor mysli pod "na druhe strane je IR tranzistor primo na
noze PIC".

Zopnutie (ako inac to nazvat, ked bude pripojeny priamo na pin?) IR
fototranzistora zavisi od
1) od intenzity IR imuplu
2) od vzdialenosti vysielac-prijimac
3) od ulha vysielac-prijimac
4) od rusiveho svetla
5) od...

a potom, na jeden 10us impulz sa spoliehat neda

Takze osobne by som prenos riesil tak, ze na vstup PICu by som pripojil
SFH506-X (X je frekvencia nosnej v kHz) alebo TSOPxx (ktore do velkej
miery riesia body 1 - 4...) a vysielac by som krmil viacerymi impulzmi,
slpnajucimi frekvenciu prijimaca. Napr. dialkace s kodovanim RC5
pouzivaju pre elementarnu znacku 32 impulzov o nosnej frekvencii.

miro