skrabance na sklu

stanfred 7009@seznam.cz
Neděle Leden 8 18:35:17 CET 2006

Zdravim,

bohuzel uz si nevzpomenu, kde jsem to videl/cetl, ale skrabance se vylesti -
ne do roviny, ale hlavne aby tam nebyl ten skrabanec.

Stanislav Svoboda

----- Original Message -----
From: <Serych@panska.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 08, 2006 6:15 PM
Subject: RE: skrabance na sklu

> No mozna videnskym vapnem, ale je to na dlouho. Anebo se
> nekde zeptat, cim
> se lesti zrcadla hvezdarskych dalekohledu.
> Obecne - jde to.
>
> Stanislav Svoboda

Vpodstate to nejde (viz nejake minule thready). Tedy pokud byste nechtel
akvarium totalne od zacatku vybrousit a pak vylestit. Vybrousit rovnou
plochu
je ovsem o dost slozitejsi nez vybrousit kulove zrcadlo. Odhadoval bych to
na
takovych 100 - 200 hodin tvrde prace na jednu stenu  akvaria velikosti cca
A4
:-)))

To by se vyplatilo jedine, ze byste tam pak choval zlate rybky :-)

Jakub Serych

P.S. Pro zajemce lesteni zrcadel dalekohledu:
http://kantori.panska.cz/members/serych/ruzne/amadal/