OT [MECH] : Ochrana posuvu CNC frezky proti prachu

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Leden 8 16:22:35 CET 2006

Nemusi byt jen mechy, delaji se i teleskopicke trubky a hranate kryty
ze spoda otevrene. Mechy co jsem videl byly z textilu s nepropustnym
zaterem.

Kdybych mel takovy mech vyrabet tak bych si udelal z Cordury 800 s
polyuretanovym zaterem kolecka s dirkou a slepil je k sobe. Treba by
to fungovalo, treba ne :-) Nebo bych si ty mechy koupil, videl jsem je
letos na veletrhu v Brne u nejakeho vyrobce kul. sroubu, ale protoze
jsme je nepotreboval nepamatuju si u koho a ani nevim co to stoji, ale
urcite to pujde najit.

Ales Prochaska