tak trochu OT - bylo meteostanice z Lidlu

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Neděle Leden 8 13:35:43 CET 2006

Nejspis to vysila v pravidelnem intervalu, na ktery se ten prijimac
zasynchronizuje. Kdyz to na delsi dobu ztrati signal, musite donutit
prijimac aby se zapnul na tak dlouho, dokud neco neuslysi. Asi jen tim
vyndanim baterek. Asi ten soft neni uplne dokonaly :-)
Andel

----- Original Message -----
From: "Pavel" <hw@itherm.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 08, 2006 1:21 PM
Subject: Re: tak trochu OT - bylo meteostanice z Lidlu

Ja mam uplne stejnou s tim ze pouzivam dva prijimace a jen jednu externi
krabicku, zjisteni je takove, ze kdyz se vybije baterka venku, tak je
potreba vytahnout baterky i z te vnitrni. Celkem by me zajimalo proc, ze by
si o ty data ta vnitrtni cast zadala?
Jinak jsem zkousel do te stanice dopajet feritovou antenu, 2 kondenzatory a
krystaly a stanice prijima i DCF.

Pavel