OT [MECH] RE: Vreteno k CNC ploteru

Karel Novotný k.novo@seznam.cz
Neděle Leden 8 12:33:26 CET 2006

Pokud se rozhodnu pro tu vetsi variantu frezky (1000x700x100) tak pocitam tak trochu s castecnym komercnim provozem (kamarad ma celkem velkou reklamku) a tak by i to co postavim melo byt trochu profi, mensi varianta uz  mi bude stacit v poloprofi provedeni :-).

Pokud budete chtit, aby na sroubu nebyl prohyb tak srouby TR10 jsou pouzitelne do delky 300mm a TR14 do 350 pro 1000mm to uz chce TR20, tedy pokud vyjdu z norem prohybu pro kulickove srouby. Pokud vyjdu z presnosti TR tak stredni trida presnosti vhodna pro profi frezky rika skoro to same.