tak trochu OT - bylo meteostanice z Lidlu

Tony Malecky tony@malecky.cz
Neděle Leden 8 10:49:02 CET 2006

Mne ta z Lidlu porad jeste funguje... ve vysilaci je placka takze asi to
bude ten samy typ. Kdyz jsem zkousel jak daleko dosahne vysilac a nechal
jsem ho delsi dobu mimo dosah (hodinu a vice)tak prijimac nereagoval ani
kdyz jsem vysilac donesl az primo k nemu. Pomohlo vytahnuti baterek z
prijimace-zobrazovace...

Tony OK1HMA