OT [MECH] RE: Vreteno k CNC ploteru

Prichy prichy@volny.cz
Neděle Leden 8 10:07:34 CET 2006

Zdravim.
Moment krokacu mi pripada maly, ale mohu se plest, jen
odhaduji z toho co jsem za 3/4 roku, kdy si stavim hobby
cnc frezku procetl. (ja mam 2Nm, to bych rekl, ze je zase moc)

Jinak pokud budete stavet neco co ma 1000*700*100 mate
pripravenu nejakou variantu, jak nastavit geometrii os ?

To by me totiz zajimalo a malokdo se o tom zminuje.

Prichy