otazka na CodeVison, snad normalni :-)

Student Jan Krejsa JanKrejsa@seznam.cz
Sobota Leden 7 13:49:09 CET 2006

Dobry den,

Potreboval bych napsat kod pro ATmega 3250V v CodeVision, ale jedna jeho cast musi byt v boot casti, aby mohla programovat nejake konstanty do FLASH. (eeprom pro tenhle ucel mala). Hledal jsem v maulaech pro CodeVision a nejsem si jist jestli je to vubec mozne. Napada mne jestli by nesli spojit dohromady  spojit dohromady kody "Aplikace" a  "bootloader" ale nevim ted jak by sebe navzajem volali.

Neresil jste nekdo podobny problem? V IAR to lze udelat snadno a pravdepodobne i v GCC. Skoda ze Avr GCC nepodporuje Atmega3250V.

Diky moc a preji hezky den.

Honza

p.s.: az budou fotky obojku, tak je nekde vystavim