Nakup servisniho manualu (PayPal)

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Sobota Leden 7 13:18:24 CET 2006

Na internetu je to tak jak říkáte. Včera mi ale paní tady u nás na
pobočce ukazovala sazebník
platný od 1.1.06 a tam to opravdu bylo,   tak jak jsem psal, pokud jsme
se tedy oba nějak nespletli.
Možná že ceník na internetu není už  aktuální. Ověřím to. Pro mě je
zrovna teď docela důležité.

Zdraví         J. Sloupenský