OT [MECH] RE: Vreteno k CNC ploteru

Prichy prichy@volny.cz
Pátek Leden 6 22:34:09 CET 2006

> nejen nakup
>hotovych pristroju/stroju, ale i vlastni tvorba...

Jirko ted jste me rozesmal ( a to bez urazky), muj zamestnavatel
ma 20000 zamestnancu po celem svete a kdyby jste videl, co jsem
dnes (nebo kazdy den) daval dokupy, to je "einbau" posledni kategorie :-D
Humus nad humus, nikdo nema zajem nic menit do niceho investovat...

Jinak uvedu maly prikad.
Ja shanel "neco" do ceho bych upnul nastroje (kdyz uz
jsem nemel na koupi vretene za 50 kKc)
Nabidka znela cca 15000 za klestinove sklicidlo a klestiny.
I to se mi zdalo moc penez na to, ze moje frezka je postavena
ze "srotu" "za par korun" a nebude vydelavat penize.
Tak jsem si rekl, ze ustoupim a spokojim se s hazivosti napr do 0,1mm
Sehnal jsem presne sklicidlo na vrtacku a chtel jsem k tomu koupit
trn s prechodem kuzel B12 na valcovou stopku. Zaplatil bych 1000
kc.(katalog)
Myslite ze jsem sehnal??
Ani nahodou.
Jen proto, ze tam nechci dat mirko rucni frezku a cekat, kdyz se mi rozskoci
nebo zacne mit vule a kdy mi nebudou vyhovovat otacky, presto
ze za to dam 5000-6000kc.
Zjistoval jsem ceny, za kolik by mi udelali ten trn na zakazku...
2-3 nasobek katalogove ceny.

Takze pokud bych byl podnikatel a mel praci pro ten stroj
tak bych nechtel travit vyvojem a shanenim nekolik let.

Jinak je to muj pohled jako bastlire, zamestnance, nepodnikatele
muzu se plest a mozna, ze jsem uplne mimo...

Prichy