Nakup servisniho manualu (PayPal)

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Pátek Leden 6 22:28:22 CET 2006

  No pokud se dá zaplatit kartou, tak to je kurzem střed a obvykle bez
poplatku. To hradí obchodník.
Ale pokud potřebujete poslat někomu  peníze z účtu v ČR na účet v
zahraničí, bylo to u všech bank minimálně
350 Kč.  Změna na 30 Kč je příjemná.  To už je srovnatelné s tuzemskou
složenkou.

        J. Sloupenský