OT [MECH] RE: Vreteno k CNC ploteru

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Leden 6 22:02:45 CET 2006

Prichy napsal(a):
> No bud mi nejaky prispevek nedosel, nebo jsem to
> nepochopil a myslel jsem, ze se bavime stale o moznostech.
> Proste jsem jen nevedel, ze je motor dan, teda, ze tazatel chce
> tu brusku tam nechat.

Jak jsem to pochopil ja, tak tazatel bere v uvahu tzv. "horni frezu",
ktera se da vcelku bezne a levne koupit treba v globsonech a ma
univerzalni motor - neco jako rucni vrtacka, nebo treba rozbrusovacka,
pouze je hodne "tocivy".

> Vy mate jiste zkusenosti jak moc by se daly
> "roztocit" trifazaky pres f. menic? (10000?)

Ne, tento zpusob sebevrazdy jsem opravdu nezkousel. Vysvetleni:
sebevrazda bud prima osobni (roztrzenim rotoru), nebo neprima
podnikatelska (totez u zakaznika, nebo alespon brzka likvidace lozisek
atd.).

Clovece, myslete trochu, ten motor musi byt na vysoke otacky od pocatku
navrzen, to neni o pokusech tohoto typu...

--
Jirka