OT [MECH] RE: Vreteno k CNC ploteru

Prichy prichy@volny.cz
Pátek Leden 6 21:38:45 CET 2006

Zdravim

Prominte, ale uz jsme zase u toho

citace tazatele

.... Pouzivame to prevazne na modelarske veci.....

cili proc efektivita..

>Ta frezka stoji kolem 900kc .Pokud to nekdo chce hlodat 1000 otackama  HSS
>frezou spocitejte si rychlosti posuvu a efektivitu tohodle konani.

Za chvili se zacneme opet bavit o tisicinach a ja nevim o cem.

Lidi neprehanejte, modelarske veci, hobby veci, nejakej ten panel
na meteostanici ci zdroj apod. Kdo podle vas bude investovat
desitky tisic, aby dosahl toho, ze bude moci frezovat jako dospela
masina :-)
Pokud s tim chce nekdo vydelavat prominte, ale proc objevovat
objevene?? Koupim si frezku za melouna a je to a nebudu stavet
zpetnovazebni regulaci a PICem..

Navic si nedovedu pak predstavit, jakou rychlosti frezujete
kdyz do materialu (hliniku)  ponorite frezku 0,5 nebo napr
zubarskou frezku...ted ne ze neverim, proste nemam zkusenosti a
myslim si, ze to nedopadne prave nejlepe

Jinak pro informaci, co tyto thready sleduji, protoze nemam
financni zdroje a moje frezka je spis hracka pro dospele, tak
jsem si nechal dnes vytocit na soustruhu hridel na univerzalni
sklicidlo, daly se tam dve radialne axialni loziska a ma to hazivost
0,01 - 0,02....neco mezi odhadem......

Prichy