Vreteno k CNC ploteru

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Leden 6 13:57:50 CET 2006

>Nic lepsiho nez PWM asi nevymyslite - zachovava vysoky krout.moment.
>
>Pri nespojitem zatizeni ale budou otacky i tak kolisat - to je vlastnost
>tohoto motoru. Musel byste mit zpetnovazebni regulaci a to jste tam co
>jsem tu resil pred casem.

Ani nevim jak to dopadlo, cetl jsem to, ale nejak mi to neuvazlo v pameti,
jdu to dohledat. Myslim ze zpetnovazebni regulace otacek by nemela byt
problem, jak tu nekdo psal o tom motoru v obvodu fazoveho zavesu, to je
podle me realizovatelne. Jednou jsem to ale videl s optickym snimacem (nevim
jestli to bylo udelane jako fazovy zaves, asi ne) v takovem amaterskem
provedeni a bylo to docela legracni, vypadalo to ze otacky se meri asi
jednou za 10s. Vysledna regulace byla dobra jen pri dlouhodobe stejnem
zatizeni.