Vreteno k CNC ploteru

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Leden 6 13:23:03 CET 2006

>Vy nevite jak funguje fixirka - to jste modelar...fuj :-))))
>Vemte najakou flasticku do ni strcte krz hrdlo trubicku a pres horni
>otvor napris foukejte stalcenej vzduch. V trubicce se tvori podtlak,
>ktery saje kapalinu z flasticky (nezapomente ji odvzdusnit a t o muze
>sat) a nahore ji proud vzduchu strhava...

Vim jak funguje fixirka (i kdyz modelar nejsem, to je omyl), ale nedovedu si
predstavit jak to udelat na ty 4atm co jste psal. To nic, to vyresi nekdo za
me.

>Ne, rozumeli jsme si velmi dobre. To co vy resite "upnuti vretena" musi
>byt samo sebou perfektni o tom neni treba diskutovat. Jde o to jake vule
>ma samotne vreteno "to co se toci" s tou frezou. Nevim jak je ten
>motorek zkonstruovan, ale rozhodne to ze stoji "par tisic" hovori samo o
>sobe o vsem - jen to lozisko co jsem uvadel stoji 700Kc. Proste moje
>pozadavky jsou radove nekde jinde.

Presnosti nechme stranou, to se bude resit mozna pozdeji, jestli vubec. Vim
ze Vy vyzadujete neco jineho, doslo mi to z tech drivejsich spekulacich o
nejakych setinach milimetru.