: Vreteno k CNC ploteru

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Leden 6 13:15:53 CET 2006

>Nastroje mame vetsinou od teto firmy
>
>http://www.gravograph.cz/nastroje/twincut.html

Diky, to vypada slusne, ja tu mam jen tu kterou oznacuji jako vyrezavaci
(B7530000) a pak dvoubritou vyrezavaci (B7820000).

>Tam jsou i frezy na hlinik. Na hlinik i na plexi se pouzivaji
>maximalni otacky co to umi (24000) ,bezi to bez problemu.  U
>hliniku se musi jet po 1mm vrstvach ale zase jde jet potom
>rychlosti 15mm /sec pro 6mm frezu. Pouzivame frezy 2,3,6mm .

Ty maximalni otacky mi nejak nesedi s tim zapekanim plexi, to pak museji byt
velmi rychle posuvy. Slo by napsat pro materialy dural, plexi a dalsi co
znate nasledujici udaje?

Material - prumer frezy, otacky, rychlost posuvu, tloustka zaberu

Frezy chceme pouzivat s co nejmensim prumerem, okolo 2mm.

>Nutno chladit lih nebo my na to mame nejakou chemikalii do vody.

Uz jste to doporucili dva, takze jste me premluvili, to chlazeni tam asi
vazne k necemu bude dobre  ;o)

>Ty plexiskla skusim vypatrat kde je kupujeme .

Moc by mi ti pomohlo.