Vreteno k CNC ploteru

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Leden 6 12:18:30 CET 2006

>Take bacha ,neni plexisklo jako plexisklo .Na frezovani se nehodi
>extrudovane ,s tim jsou prave ty problemy s natavovanim. Takze
>nejlepsi je pro rezani na gravirce lite plexi.(je drazsi )

Nejak jsem nezaznamenal ze by mi nabizeli ruzne druhy, kde se to "lepsi" da
koupit?

>Jinak s takovym vretenem  (bosch ) jsem delal docela dlouho na moji
>gravirce .Nebyly s tim problemy ,je to vetsinou otazka spravnych
>nastroju a rychlosti.Take musi nesmi vubec vibrovat ,na tech
>plexisklech to je nejvic videt.Chce to velmi tuhe ulozeni vretena.

To ulozeni preve resim, protoze je to v plastovem drzaku
(http://www.ptmodel.cz/foto/drzak1.jpg) a dovedete si predstavit co ten
plast dela pri zkouskach na tvrdsich materialech ze .... Pohyb vretene do
strany proti zaberu je videt i ze dvou metru. Ohledne tech spravnych
rychlosti, neslo by alespon nastinit radove co to je pro ruzny material?
Potrebuji to pro dural 1,5mm a plexi 1,5mm, abych se alespon chytil neceho
pro zacatek, hruby odhad. Nejlepe s doporucenymi otackami pro dvoubrite
frezy.