Re: Teplota vyvojky VELKÝ VLIV

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Leden 6 10:27:22 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 6.1.2006:

> Teplotu vývojky je dobré udržovat +-1st. C.   Mirek

Ale, ale, to prece neni pravda. To by byla pravda pouze v pripade, kdy
chces vyvolavat "naslepo" tak, ze hodis desky do vyvojky a presne za
urceny cas je vytahnes. Doma se to ovsem dela tak, ze na to koukas a
vytahnes to tehdy, kdyz je to vyvolane. Jestli to trva o chvili dele,
je tedy uplne jedno.

Ja osobne, jak jsem cetl puvodni dotaz, bych si spise troufl tvrdit,
ze ten problem nebyl zpusoben teplotou vyvojky, ale kvalitou
fotovrstvy. Pokud se jednalo o kupovane desky od GME, je to velice
pravdepodobne. Take jsem tu jednou mel celou sadu asi 5 oboustrannych
desek od GME, ktere se chovaly uplne stejne, tj. na jednom miste se to
uz prevyvolalo a jinde se to nevyvolalo vubec. Skladovali to nekde na
slunicku nebo u topeni ci co... Cela serie, asi 5 desek v coudu, psal
jsem sem o tom. Jine desky OK.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem