Nakup servisniho manualu (PayPal)

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Leden 6 08:52:23 CET 2006

Takze jsem platbu pres PayPal konecne vyresil, bohuzel ne sam. Timto chci
podekovat panu Ondrovy OK1CDJ ze mi venoval svuj cas a pomohl mi s tim.
Jednalo se mi o servisni manual k autoradiu Sony XR-6440RDS, pokud by ho
nekdo potreboval tak at se ozve. Jinak je tedy odzkousena stranka
www.arihantelectronics.com ze za tech 5$ dodaji naskenovany original
servisniho manulu v pdf se schematy. Prijde mi to celkem slusne. Treba se
vam to nekomu muze hodit.
Kde kupujete (shanite) servisni schemata (manualy)?

Tosa