Guma (bylo: utesneni kabelu)

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Leden 6 07:04:57 CET 2006

Vyroba razitek? Moje babicka vyrabela do r. 48 razitka a dilna zustala v dome
v provozu i nadale, i kdyz mela ponekud rudejsiho majitele.
Byly to takove pasy surove gumy zabalene mezi dva tenke papiry, ze kterych to
tehdy, (co ja si pamatuju rok cca 71) vyrabeli. Ovsem jestli se to tak dela i
dnes v dobe Trodatu nevim.

Jakub Serych