tlacitko - kde koupit ???

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Pátek Leden 6 00:38:00 CET 2006

skusil som Vam to pohladat, nenasiel som.
skusil som upravit tie nozicky, upravil som. v prilohe je vysledok.
trva to cca 20 s.
neviem, kam to potrebujete, ale mohlo by to snad stacit.

OK
----- Original Message -----
From: "Ondrej Caha" <ocaha@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 06, 2006 12:05 AM
Subject: Re: tlacitko - kde koupit ???

Ano, opravdu jsem si dovolil se zeptat jiz 3x.
Nutno podotknout, ze opravdu nikdo neodpovedel, ale mohlo to byt diky
svatkum. Kouknete kolik bylo prispevku v te dobe a kolik jich je normalne.

Verte tomu, ze kdyby to slo vyresit 4 vyvodovym, tak se tak blbe neptam....

Pouzivaji se ve spotrebni elektronice tak casto, ze proste neni mozny, aby
je nikdo neprodaval, nebo jo ?

diky za reakci  Ondra