pripojeni UATA IDE disku

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Čtvrtek Leden 5 22:12:41 CET 2006

Puvodni   zprava   "Re:   pripojeni   UATA   IDE  disku"  od  "Petr  Zahradnik
(hw-list@list.hw.cz)" z 5. ledna 2006, 21:59:11,
msgid:10310544025.20060105215911@clexpert.cz (1142 bajtu):

PZ> Windows 2000 a XP umeji vice nez 137 GB, ale Windows 2000 potrebuje
PZ> alespon SP3 a 48bitovy LBA driver, Windows XP potrebuje alespon SP1

PZ> Samozrejme podpora BIOSu je nutna...

Nene,  zde  opravdu  problem  neni.  Toto mam zmaknute, 48bit podporu ve Win2k
rozchozenou.  Driver  IMHO  neni  nutny,  staci v registrech povolit 48bit LBA
stavajiciho driveru, daji se najit navody, napr. na microsoft.com.

Ikdyby  to  ve  Win2k nefungovalo, do doby, nez mi BIOS zahlasi 300 GB a Win2k
nastartuji je to naprosto irelevantni.

Jde  mi  spis  ted  o  ten  master/slave  - zalezi tedy na pozici, kde je disk
zapojeny (master - konec, slave - uprostred) nebo je to jedno?

Me  to  spis  prijde na nejaky BUG s temi novymi BIOSy, asi pujdu zkusit forum
vyrobce (boze, to QDI jsou nejaci cinani bo co ;)

I tak diky.

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy