Teplota vyvojky

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Leden 5 19:24:40 CET 2006

Zdravim,
zrovna si jdu naliskat za blbost, ale treba mi jeste nekdo zastavi ruku:)
Posledni dny jsem mel vazne problemy s vyvolavanim plosnaku (dost
dlouho jsem DPS nedelal)... Vyvolavalo se strasne dlouho (mnoho minut)
a spatne (flekate, misty to pak neleptalo - asi zustala vrstva) Par
jsme jich tak zkazil. Postupne jsem se dostal na 45 minut expozice
(hmmm) Dnes jsem to jen tak tak stihnul vyndat z vyvojky.
Jediny rozdil, ktery mne napada je ten, ze predchozi dny jsem mival
vyvyojku vzdy hodne studenou (studena voda z kohoutku, hodne zima v
dilne), dnes jsem natocil vlaznou-teplou vodu. Muze to mit az takovy
vliv? Uz jsem nevedel co delam spatne, ze se mi prestalo darit...
Dik za vase zkusenosti,
Marek